Friday 2 December 2016

THE JUNNI - BASIC SET



Okay, ini adalah Basic Set yang dikeluarkan oleh THE JUNNI MALAYSIA. Basic set ini sesuai bagi sesiapa yang mempunyai masalah muka seperti dibawah :

  1. Sunburn (muka berbelang)
  2. Kulit Jeragat + Kering
  3. Jeragat + berminyak
  4. Kering + Jerawat
  5. Kulit kering sahaja
  6. Kulit Jeragat Sahaja
  7. Jerawat Kemerahan
  8. Jerawat Batu (sensitif)
  9. Parut Jerawat
  10. Parut Jerawat (kemerahan)
  11. Kulit Sensitif
  12. Blackhead & Whiehead
  13. Kulit Kusam
  14. Kulit Gelap
  15. Kulit Kurang Masalah
  16. Kulit Jenis Normal (tiada masalah)
  17. Jerawat Hormon (period/stress)
  18. Kulit Breakout Akibat Skincare Merkuri

Kelebihan yang terdapat pada TJ PINKISH SOAP ini adalah :

  1. Melembabkan kulit wajah
  2. Menghilangkan jerawat
  3. Mencerahkan & memutihkan
  4. Mengurangkan parut jerawat yg lama/baru.
  5. Menyamaratakan tona kulit
  6. Tidak rasa pedih/tegang selepas menggunakanya
  7. Tiada kesan pengelupasan
  8. Sangat lembut (creamy)

Jujur, aku sendiri pun just pakai basic set ni. Sabun dia tak macam sabun sabun lain. Bila pakai sabun ini kulit rasa licin je. Sebab dalam sabun dia terdapat minyak almond yang baik untuk kulit. Ramai gak positif feedback tau. Alhamdulillah, kulit muka aku pun dah tak sekusam dulu. Lagi pun basic set ni teramatlah murah. Murah tapi berkualiti, gittew. 

100% TIADA MERKURI & HYDROQUINONE 
Lelaki & perempuan pun boleh pakai juga
Seawal 12 tahun boleh pakai TJ 

Kalau korang tak caya, cuba korang terai satu. Then kalau korang tak tahu nak pakai set yang mana boleh je whatsapp aku laju-laju dan aku akan reply laju-laju. Kalau korang ada masalah muka, kasi gambar masalah muka korang sekarang, then aku akan suggestkan korang sesuai pakai produk yang mana.

Anything, just contact aku dekat bawah. Sumpah aku tak makan orang. Aku ni baik somel somel je. So, don't worry laa chuolls. Hihi

WhatsApp : +6017-3552997
WeChatID : isabylaa
InstagShop : @isabylaa
TJCodArea : Bandar Sri Permaisuri


Next post i'll post testimoni2 yang berjaya, acewah huhu

No comments:

Post a Comment