Wednesday 13 January 2016

Hi 2k16!


Hai, 

Lama dah aku tak update blog dekat 2 bulan rasanya. Bukan sebab malas ke apa tapi memang sebab malas la, huhu. Tapi kan.. bulan lepas memang aku busy sampai tak sempat laa nak update blog ni. Kecian blog kite berhabuk.. pfuhh pfuhhh *tiup habuk*

Boleh tak lagi aku nak wish "Happy New Year"? Haha. Sudah berjaman baru kau nak wish, kah! Permulaan tahun baru aku tak berapa nak "happy" sangat, haha. Mesti korang semua ada azam kan? Azam aku... emm masih sama tapi aku upgrade sikit. Takleh cakap dekat sini. Boleh cakap dekat buku diary huhu. Hmm, tahun baru aku just terbaring dekat rumah sambil berwasep, fesbuk.. lifeless gila rasa. Line wasep malam tu slow gila babeng pulak, aku ingat aku sorang je. Eh, dah jauh aku merepek ni..

Hmm, aku sekarang ni dah jadi graduan. Graduan yang tidak punya kerja lagi. Apa nak jadi dengan aku ni. Masa belajar kemain azam nak kerja tinggi. Sekarang ni.. haihhh laaa. Kemon Salsabila! You can do it! Actually, aku dah sebulan join SL1M (Skim Latihan 1Malaysia). Tak ramai tahu aku join SL1M ni. Nanti aku cerita pasal SL1M aku ni ea.

Okay, korang...
Nah belanja muka "penanam anggur" yang berjaya! Kah!
- Abell

No comments:

Post a Comment