Thursday 6 August 2015

Praktikal : Latihan Industri VI "Jamuan Hari Raya PNB"

Alhamdulillah. Minggu ni banyak sangat makan free, rezeki Allah dari Allah. Tadi lunch dengan Kak Hamidah aka Kak Mid dengan rahman dan rizalman. Lunch tempat bukan tempat biasa aku lunch. Lunch dekat Restaurant Binjai rasanya, haha lupa laa. High class punya tempat aku kureng kalau tempat macam tu tapi orang nak belanja kannn makan saja laa.

Kali ni PNB buat jamuan raya dekat Hotel The Royale Chulan. Serabutgak fikir nak naik apa dengan siapa nak pergi tapi nasib baik ada Man. Naik laa kereta dia, Alhamdulillah nasib baik muat perempuan empat orang dekat belakang. Bole dikatakan kecik jugak aku ni sebab muat yang lain, hahahaha *perasan* 

Wehhh, nak cakap sedapnya makanan dekat situ sampai 1 jam lebih kitaorang makan. Lepas satu satu makanan kitaorang rasa, perghhhhhh kenyang. Lantak ahh buat muka tak malu je bukan ada abang-abang yang boleh di usha, hahahaha. Walaupun aku ni tengah sakit tekak tak ada suara tapi itu bukan halangan untuk aku makan banyak, Mwahahahaha

Wehhh, serius sedap. Nampak macam bughuk enn puding dia tapi umphhh! Kek moist dia pon sedap. Berkali-kali aku bangun ambek benda ni, haishhh. Kenyang memang kenyang tapi aku sumbat jugak sebab bukan selalu. Dan aku rasa aku sekarang ni kuat makan pulak.. emmm faktor nak period kot, hahahaha *motipppp kasi tahu*  tak sempat nak ambek makanan yang best-best sedap tak sabar nak makan sampai lupa nak ambil gambar makanan.  Apa lagi nak selfie masa makan. Masing-masing tengah selfish nak kenyang kan perut, hahaha gurau jaa jangan maghahhh naaa.
Nah belanja gambo, hihi

Budak sebelah aku ni seriously kuat makan. Aku suka tengok dia makan buat aku bertambah semangat nak makan. Dia dengan muka tak malu dia tambah sana sini.. haishhh aku apa lagi join sekaki laa sebab ada geng! Hahahaha. Aku perasaan dia kuat makan masa berbuka dengan dia lagi-lagi dekat Pizza Hut, terkejut jugak aku tapi aku suka sebab aku ada geng makan. Makan tak yah malu-malu kalau mulut penuh sangat ke, takyah nak kesah dengan pandangan orang, biar makan comot asal kenyang puas hati. Hahaha, jenis aku memang makan comot. Mestilah comot punya, dah tua pon comot hahaha.

Aku, Khalida, Nabila and Najiha

Nabila sorang je bukan budak praktikal tapi dia budak SL1M umur 24 tua setahun dari aku, Khalida umur 20 dan si Najiha 21 tua setahun dari Khalida. Cika masa ni dengan sugar daddy ehhh... gurau je heee

sebelah aku Abdul Rahman Akmal umur 20 nampak macam aku lagi muda dari dia kan, hahaha perasan! Tahu budak ni bising mulut dia potpet.

Layankan aje budak-budak ni swekkk aku kan muda lagi, hoho

muka Jiha paling ceria bila dah kenyang, haha
Bila aku naik department atas kemain pacek-pacek tegur. Hamboi sal berapa kali round ambek makanan. Punya sedap dia makan tak tengok orang langsung. Hahaha, malu gak aku. Aku tak perasan sangat dorang, yang aku tahu makan je, hihi.

Pacek Hj Rosli kat bawah pulak tegur, Sal makan tak ajak pacek pon pandang pon tak. Banyak betul Sal makan kann.. takpa next week ASNB pulak buat.. nanti kite makan free lg ea. 

Wahhh semua orang suka ajak aku makan, terharu betei. Hahaha. Boleh dikatakan sweet memory laa kalau bab makan ni, hihihi.

Okay, ini saja dari aku.
ADIOS
- Abell

No comments:

Post a Comment