Sunday 10 May 2015

Puisi : Empat

#Terima Kasih

Terima kasih kerna pernah hadir dalam hidupku
Meskipun kau telah mengecewakanku
Tapi tak mengapa
Ini semua pasti ada hikmahnya
Kesilapanmu mungkin akan ku terima
Tetapi kenangan bersamamu tidak akan ku lupa
Terima kasih kerna pernah hadir buat seketika
Walaupun kita tidak mungkin menjadi teman biasa

Dan puisi ni masa aku tengah down gila. Rasa diri ni memang kena dump je. Masa ni jugak aku rasa aku ni ngok ngek kepala kemek. Entah macam mana, aku dengan dia ada perselisihan faham dan aku buat-buat faham. Konon-konon aku ni boleh terima semua tu tapi sebenarnya tak. Sikit pun aku tak rasa macam tu. Aku betul-betul benci dia masa tu. Masa tu je laa, hahaha. typical girlsss betul laa aku ni.
- Abell
@pwincessabell

No comments:

Post a Comment