Sunday 11 January 2015

Tamat sudah cuti semester 7

        Yeay! Hari ni hari kedua update blog. Semangat baru tetiba datang nak update, hihi. Pepagi bangun dikejutkan dengan berita "Gadis melayu dicabul dengan artis Kpop" hamboi, dasyat sungguh bunyinya dik, haha. Ingat berita apa laa sangatkan. Si Meran laa dok update dekat FB pasai benda ni pastu member aku tetiba whatsapp aku jangan jadi taksub sangat kpop-kpop ni,


         Maceh la Aizat ek, care dekat kawan kau yang dulunya minah Kpop. Serius sekarang ni aku dah kureng la nak kpop-kpop ni, dulu memang aku fanatic gilee dengan benda berkaitan dengan korea ni. Hari-hari dok berangan pakwe macam korea laa apa la. Dulu mungkin aku tak matang sangat kot, acewah. Maklumlah sekarang ni dah nak masuk 23 tahun takda masanya nak fikir pasal benda yang takda kaitan dengan hidup aku.

         Komen untuk video yang dorang dok peluk artis kpop tu no komen laa ek. Mungkin disebabkan dorang terlampau taksub sangat kot. Bo cakap kalau aku macam tu dia nak sebat aku pakai mop. Cis, tak padan dengan keding. Kahkahkah! Jangan maghah naa. Malam kang dah nak balik Shah Alam, wuwuwu :( 3 minggu cuti tak rasa apa la tak puas lagi. Takpa takpa, tinggal lagi 2 sem je lagi. Sem ni last sem panjang aku next sem, sem pendek terus praktikal habis belajar dan kerja, insyaAllah. Aminnn.
        Ibu pergi beli barang dapur untuk aku, Suka naa, siapa yang tak suka. Aku mintak ibu belikan sikit jaa sekali dia pergi beli semuanya dalam list. Wah, ibu aku ni.. buat aku bersemangat nak amalkan diet Atkin, kihkih. Mungkin aku akan cheat kott :P hihi
         Minta-minta sem baru aku berjalan dengan lancar dan baiknya, semoga kali ini aku lebih gigih lagi berusaha dari sem lepas, acewahhh. Dan mudah-mudahan keluarga aku dimurahkan rezeki untuk mengubah nasib, InsyaAllah Aminnnn.

Assalamualaikum,
Adios Amigos
- Abell

No comments:

Post a Comment